Hoe kan ik de taal van het spel veranderen?
Het is niet mogelijk om de taal van het spel te veranderen.
Hoe kan ik inloggen op het spel?
Ga naar de homepage en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord, en klik vervolgens op Nu spelen!
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Ga alsjeblieft naar "Mijn profiel". Selecteer "Verwijder Account". Voer je huidige wachtwoord in en klik de link "Verwijder Account" nogmaals.
Hoe verander ik mijn wachtwoord?
Om je wachtwoord te veranderen ga je naar deze pagina, log in op je Uplay account en selecteer je "wachtwoord wijzigen"
Volg de instructies op de pagina.
Ik heb de verkeerde avatar gekozen. Hoe kan ik die veranderen?
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om je avatar te veranderen.
Ik kan niet inloggen of ik heb problemen, wat moet ik doen?
Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Vul het contactformulier in en klik op verzenden. Een ondersteuningsmedewerker zal binnen 48 uur contact met je opnemen.
Kan ik vrienden uitnodigen naar mijn wereld?
Natuurlijk! Volg dan deze stappen:
Klik op 'Mijn profiel' op de Homepage. Onder 'Uitnodigingen' selecteer je de knop 'Vrienden uitnodigen'.
Je komt nu op een pagina waar je je (echte) naam en de naam van je vriend en zijn/haar e-mil adres kunt invoeren.
Als je op 'Uitnodiging versturen' klikt, ontvangt je vriend een uitnodiging in zijn of haar inbox, waarmee hij of zij gelijk jouw wereld kan betreden.
Het belangrijkste is dat je vriend nu automatisch jouw wereld kan betreden, mits er genoeg ruimte is!
En dan nu iets heel bijzonders:
Als een speler die jij hebt uitgenodigd, iets koopt in de Online shop van The Settlers, krijg jij 200 edelstenen. Waarom? Omdat goede vrienden heel waardevol zijn! ;)
Krijg ik een beloning als ik een vriend uitnodig?
JA! Als de vriend die je invite iets koopt van de shop ontvang jij 200 gems!
Note: Dit werkt niet met gems van de tutorial.
Why didn’t I receive a newsletter?
Newsletters with voucher codes are sent to active players from time to time. Check the list below to make sure you'll receive our email newsletter:
- Be active
Did you play at least once during the last 3 months?
- Have a valid email address
Is your email address still valid?
Check it under "My Profile". You'll find the opportunity to change it there or a link to the provider you registered with (i.e. Facebook, Uplay).
- Have a verified email address
You can only subscribe to our newsletter if your email address has been verified. Please check the newsletter section at the "My Profile" page.
- Check the newsletter subscription
Check if you have ticked the checkbox to receive newsletters at the "My Profile" page / newsletter section.
- Check your Spam folder
Sometimes newsletters can be categorized as spam by mistake. Check your spam folder carefully before emptying it.
If your email address is valid and you are subscribed to the newsletter, but still haven't received a mail when other players did, please contact our support with a web ticket.